loading...
عشق اول
hamid بازدید : 104 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (1)

یادته دست تو دست هم می رفتیم زیر بارون   ***   می خوندیم کلی ترانه واسه هم از دل و جون

چه تو شادی و چه غم پیش هم بود دلامون   ***   برق عشق بود توی نگامون خنده بود روی لبامون

کجائی نیستی پیشم بی تو با تن ها تنهایم    ***   تو جشن و سرورم حتی ، غرقه در غمهایم

از تو هیچ اثری نیست برای چشم بیمارم   ***   برای دیدن چشمات همیشه در رویایم

من و تو عااشق هم بوودیم ، ولی یه روز   ***   گفتی به من بروو توی ععشق من نسوز 

گفتی که از یه جنس نبوودیم من و تو   ***   گفتی که بدیهاتو ندادی تو پیش من بروز

آهای تو ععشق اول من بازم من یاد تو رو فراموش   ***   عشقی که اوون همه دم زدی ازش کوش

با اینکه بدم میاد ازت من هنوز عااشقتم   ***   تمام وجودم میگه برگرد دلم اما نمیشه روش

هر سالمرگ عشقمون شمعی بیاد تو  اما نه برای تو واسه دل خودم .

سعی کن خوب بترشی ! مبادا ترشی وجودت را خوب نخرند .


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهناز در تاریخ 1391/07/21 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
داغ دلم تازه شد آخخخخخخخخخ
مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 5,909
  • کدهای اختصاصی